Wednesday, October 6, 2010

Satu Salam dan Satu Perkenalan....

Salam....

Terima kasih kerana sudi meminjamkan mata dan hati bagi menatap blog ni.. Aku dah lama kepingin untuk nak ada blog sendiri dan jadi salah seorang dari ahli komuniti blogger.. Tapi kekangan tugas selalu membataskan.. Blog ini aku namakan "Taman Nurani".. Satu taman yang aku sediakan untuk kawan-kawan berkongsi pengalaman aku dalam kehidupan seharian.. Terutamanya tugasan aku yang begitu rapat dengan anak-anak yang amat dahagakan pembangunan dari segi akademik dan sahsiah.. Aku membantu mereka mendapatkan hidup, tanpa aku sedari mereka dah jadi sebahagian dari hidup aku.. Aku cuba membatu memberikan pelajaran tanpa aku sedari terlalu banyak yang aku pelajari dari mereka.. Inilah "Taman Nurani" bagi aku dan semua rakan di sini.. Inilah perjuangan yang terbentang di depan mata aku dan rakan-rakan seangkatan.. Pinjamkanlah mata dan hati untuk sama berkongsi apa yang kami alami..

Selamat Datang Ke Taman Nurani..

No comments:

Post a Comment